czwartek, 25 listopada 2010

Dentysta Warszawa – jak zaistnieć w mediach

Dentysta
Wielu stomatologów zastanawia się w jaki sposób pozyskać nowych pacjentów. Z pewnością dobrą strategią jest zaistnienie w mediach na dentysta warszawa lub jakieś inne oczywiste (dla ludzi szukających stomatologa) hasło. Młodzi stomatolodzy stawiają na Internet, starsi przyzwyczajeni do reklamy w gazetach.

Stomatolog w Internecie :) - dentysta Warszawa

Coraz więcej osób korzysta z Internetu, a tym samym z wyszukiwarek internetowych i to właśnie w ich wynikach wielu stomatologów chciało by zaistnieć na frazę dentysta Warszawa. Bo właśnie na dentysta warszawa mieszkańcy stolicy szukają zarówno stomatologa lub gabinetu. Ludzie ufają wynikom wyszukiwania więc jeśli dentysta lub gabinet pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania to z pewnością wiele osób zdecyduje się na wizytę u takiego stomatologa czy gabinetu.

Znajomi

Od dawna wiadomo, że najlepszą reklamą są żywi ludzie, którzy zawsze chwalą to co dobre i piętnują to co złe. Podobnie jest w przypadku stomatologów. Jeśli rzucimy wśród znajomych hasło stomatolog warszawa to z pewnością usłyszysz wiele dobrego (i złego) o gabinetach i lekarzach. Ktoś powie, że znajomi to nie media ale jak nazwać niektóre kobiety, które nadają jak „radio wolan europa”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz